Monday, January 10, 2011

WEEKEND

Víkend jsem si užila náležitě! Víc takových!:))

  •  V pátek nám odpadla poslední hodina = skvělý začátek víkendu!
  • Byli jsme s přítelem na výborné večeři v oblíbené restauraci (která je shodou těch nejlepších náhod asi 200m od mého bydliště)
  • Pekla jsem muffinky:)
  • Trochu jsem diy-ovala :D
  • Dělali jsme (opět s přítelem) pizzu z listového těsta místo z kynutého pizzového a vřele doporučuju!!!
  • Obdarovávali jsme se snídaněmi do postele <3
  • Byli jsme nakupovat v HK, a já dokonce i něco pořídila! :)
  • Dneska jsem měla školu až na desátou = výborné zakončení víkendových chvil!

A co váš víkend? Proběhl podle vašich představ?:)

DIY čičinky:) (vlastně jsem jen koupila 2 čiči, háčky a kroužky a náušnice byly v tu ránu na světě) :)

Mašličkový DIY prstýnek:) Ještě k němu potřebuju ten světle modrý lak!!
Tohle vyrobit bylo vskutku jednoduché :D Vzala jsem černou kytku, co jsem měla asitak staletí a připla ji na taktéž staletou obyčejnou černou čelenku:)





Recept na kakaové muffinky:
Potřebujete: ☼ 125g rozpuštěného másla ☼ 170ml mléka ☼ 100g cukru krupice ☼ 2 lžíce kakaa ☼ 220g polohrubé mouky ☼ 2 vejce ☼ 2 lžičky prášku do pečiva ☼ čokoláda!
Postup: Vše jednouduše smícháme v těsto a klademe lžicí do košíčků, ve kterých nám čeká nalámaná čokoláda:) Kousky čokolády můžeme dát i navrch a pečeme na 190°C cca 20 minut:)

Muffins <3


Zmiňovaná pizza v útrobách trouby..moc toho asi nevidíte, ale byla eňo-ňuňo! :)

Pro Audreyofily jako jsem já  ;)


Nemůžu se už dočkat dalšího víkendu, škola mě štve!

Mějtě se krásně:)
xx Týnka

Addition: I made simpler look of this "place" (as you can see:D)
Do you like it or not??


19 comments:

  1. Pizzu taky děláme na listovym:) je to lepčííí, a kočičky na náučnicich se mě strááásně líbej:)

    ReplyDelete
  2. Mňam, tu pizzu musím zkusit! :) A ty kočičky jsou krásné!Jsi šikovná ;)

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky :) Ty náušnice jsou super.
    víkend podle mých představ bohužel nebyl, ale co, však jich ještě bude... :)

    ReplyDelete
  4. mňáám;)))tie muffiny vyzeraju fakt chutne:o))...
    a kde si kupila tie mačičky na naušniciach??suu uuplne skvele;))

    ReplyDelete
  5. Týnuše: kočičkám vyřídím:) A s tou pizzou to je jasná páka!
    Mirabelle:určtě zkus!.) A děkuju!
    Miss turquoise: děkuju:)
    Kriss: ty mačičky jsem koupila na fler.cz, konkrétně: http://www.fler.cz/zbozi/privesek-oboustranna-kocka-zlata-715858

    ReplyDelete
  6. mm snídaně do postele zní luxusně :D:D

    ReplyDelete
  7. tie nausnicky su chutne )
    xx

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  8. Rozkošné náušky:)) A muffin by som si hneď dala..ja som taká sladkoidná

    ReplyDelete
  9. Jééé muffínky! :) Taky je dělám! Kde jsi koupila takové fajné barevné formičky?

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hello lovely,

    I hope you're alright?

    Thank you for your lovely comment. I am happy!

    this post is so sweet. You look cute. the food looks delicious. all super ....

    I wish you a great evening.

    xoxo
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Panejo, ty jsi šikula! Povedené doplňky! :)

    ReplyDelete
  12. jaze dilovala :P
    super prsten s maslou!!!!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Those cats earing are so sweet^^

    ReplyDelete
  14. Great jewelry and cute muffins <3

    ReplyDelete
  15. Jééj ty nášnice jsou nádherný!muffiny taky někdy plánju péct,předchozí se setkaly celekm s ohlasem:)

    ReplyDelete
  16. A recepis na muffiní těsto nebude?

    ReplyDelete
  17. Moc pekná čelenka... :D Dakujem za nasledovanie :) mne sa tvoj blog páči takže urobím to isté

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. so great earrings ;d!

    lovely blog, check out my ;)) and follow me if you want ;))

    xo,karmellove

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))