Friday, January 7, 2011

Wednesday Morning

...aneb když se ráno člověk nudí, jelikož se vykašlal na první hodinu z důvodu dějepisné písemky...


Dobrý den, tento článek trošinku postrádá smysluplnost, tak se na mě nehněvejte :-P


Upozornění : Špulení pusy je mou ranní kávou!
(Nebo také její otvírání...)

Inteližentní pohled!




...aneb válím se v peřínách, pojďte si hráááát:D




Rozcuchanost nade vše (pak jsem se musela sáhodlouze česat, aby se mě ve škole nelekli - lekli!)

H a p p y  w e e k e n d !  <3


Tuhle písničku věnuji drahé Beátce :-*


9 comments:

  1. Taktéž jsem se dnes vykašlala pa první hodinu. Dějin výtvarné kultury. Ale ne kvůli písemce, prostě jen z lenosti. :P pěkný fotky:)))takový milý

    ReplyDelete
  2. :D dneska všichni lenivý :D a hnijí doma

    ReplyDelete
  3. jéé, děkuji! :)) a mimochodem, na fotkách vypadáš jako Lindsay Lohan (což je rozhodně pochvala, protože ona je sice pošuk, ale rozhodně krásná a zajímavá) :)

    ReplyDelete
  4. Jsi roztomilá! :) A souhlasím s Beátou, taky mi připomínáš Lindsay Lohan. Je mě přijdeš mnohem hezčí. :)

    ReplyDelete
  5. Ano jsem z Ostravy. A ty? :)
    Jinak taky děkuji moc hezký komentář! :)

    ReplyDelete
  6. Hello beauty,

    i love your pictures...you looks so cute :)

    Thanks for your lovely comment :) really cool!

    I´m your 26 follower :)! Please follow me too....thanks so much & kisses :)


    wish you a nice evening

    xoxo
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hello lovely blogger,

    Thank you so much for your great comment. that was so sweet.

    xoxo
    & a nice day
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. heyy there(: i just happened to come across your blog! its a great blog! you have some interesting posts and great photos(: so glad i dropped by(:

    -maebell!

    www.maebellx3.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))