Sunday, January 16, 2011

Sunny Weekend

Sobota
Byla jsem na procházce.tečka.S mým drahým.tečka.Bylo jaro.tečka.A mě bylo krásně.tečka!



Tahle zeď se ukázala býti nadměrně fotogenickou!


A tento strom s megakmenem jakbysmet!

Neděle
Jedli jsme dort.tečka.Byli jsme se projít na druhý konec města.tečka.Bylo nádherně.tečka.




Tento kabát - úlovek ze Zary - miluji nadevše a proto jsem byla více než šťastná, že jsem ho mohla provětrat aniž by mi byla v něm zima:)




Sun was really shining!!!  <3


:D


chichi


Ano, toto jsou holinky:D





The Smiths - There is a light that never goes out


Nastávající týden je snad jediný v historii, kdy nemáme hlášenou žádnou písemku ani nečekám, že bych mohla být zkoušená...To je ráj!


Jsem šťastná, plná energie, spokojená, odpočívající i aktivně věci dělající...prostě se cítím skvěle! Doufám, že vy taky:))

Přeji vám krásný pracovní týden!!

Týnka

51 comments:

  1. Musím si taky najít nějakou zeď! :D
    Máš moc pěkný prstýnek!
    Jo jo počasíčko je krásné, kéž by vydželo.

    ReplyDelete
  2. Jééé úplne krásne fotky- hlavne tie vonku. Ja som bola tiež dnes na prechádzke keďže sa konečne sluníčko ukázalo:))

    ReplyDelete
  3. joo, venku je vážně nádherně a ten kabátek ti vážně moc sluší :-)

    ReplyDelete
  4. koukám, že se všichni po zimě vydali ven :D
    ten kabát je boží!
    A musím říct, že Ti to na každé fotce moc sluší! :-)

    ReplyDelete
  5. venku je krásně :) a já mám bohužel stále zkouškové, takže to neocením dostatečně :(

    ReplyDelete
  6. Goooood morning lovely,

    I must be equal to the work: (((aaaaaaaaaaa

    thanks for lovely comment:)

    Sunday was very nice. The weather was a dream. 'm so much to the spring. you look at the amazing pictures that you have enjoyed the day:). I love images that linger. for images where you feel something.

    wish you a nice day

    xoxo
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. vypadá to fakt dobře, už chci zase opravdové jaro :( už abych se nemusela učit!

    http://gk22.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. venku bylo opravdu moc hezky :) snad to vydrží. Jinak krásné fotky!! :) A líbí se mi ta, jak jsou na obloze ptáci :)

    ReplyDelete
  9. Krásne fotky :D hlavne tie kolajniciach sú úžastné

    ReplyDelete
  10. Krásné fotky!

    Navštiv také můj blog :)
    http://chocolatemademoiselle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cute scarf in a second photo ;))

    ReplyDelete
  12. Nevím, kde bydlíš, ale ty fotky mi připomínají různá místa v Praze, která znám. Samozřejmě, je to dost nepravděpodobný, že v sobotu byses nacházela v centru a v neděli úplně na konci Prahy.
    Jinak, milé fotky. :-)

    ReplyDelete
  13. sexy jenom pro Ondru :D
    To by mě zabil, kdybych se vystavovala v rajcovní košilce :D

    ReplyDelete
  14. Máš moc hezký fotky a blog celkově ;)
    jestli chceš navštiv i můj blog ;)
    http://lemondedemode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dobré fotky! A asi mám rovnaké boty, ako máš na tej 1: (:
    http://iamthemondaygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Moc pekny fotky:)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGG lovee this so much!!!perfect!:)
    xx

    ReplyDelete
  18. Oh, I wish I could read what it said! the photos look lovely anyway, I especially like your coat!

    ReplyDelete
  19. Ahoj:) Ptala ses mě, jak jsem udělala to triko:) Triko ze sekáče za 10,- a barva na textil od značky Nerchaun za 60,- :) A pak jen kreslit:)

    ReplyDelete
  20. cool outfit, love the pictures.

    ~ x♥x♥ :)
    ~ x♥x♥ :)
    ~ x♥x♥ :)

    ReplyDelete
  21. změněno :)
    A děkuji za komentář :D!
    Jen stále nechápu, proč jsem k 18tinám dostala samé kytky, které nepatří do vázy, ale které musím pravidelně zalívat :D.

    ReplyDelete
  22. Moc moc ti to slusi na vsech fotkach... Me se moc libi prstynek a cerveny lak. Takove veci naprosto zboznuju! :)))

    Jestli si najdes cas, omrkni muj (mozna ze znas muj blog "Pixie Dust", ale ted jsem si otevrela nove webovbe stranky! :)))
    xxx

    ReplyDelete
  23. ahoj,
    pýtala si sa ma poštovné z boohoo.com, je to 6,99 libier, platí sa klasicky cez platobnú kartu :)

    ReplyDelete
  24. Příjde mi, že to odličuje velice dobře :)! Taky nerada používám nekvalitní odlič.krémy díky nimž si vždy dřu oči! :)

    ReplyDelete
  25. loove your bag in the second picture!!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. wow !
    amazing blog ; )
    very interesting !:*

    if U want follow me and write comment ;*
    xoxo

    ReplyDelete
  27. Beautiful blog :D. If you want, follow me and I'll follow you. Sorry for my bad english
    Alla Moda e con Stile

    ReplyDelete
  28. I don't understand a word but your blog is great !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Hello Lovely,

    thanks so much for your sweet comment.

    I really like your post.

    She´s my best friend :) i love this girl....

    Have a great time

    with love
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. nice photos :)
    You look great!

    xoxo

    ReplyDelete
  31. I don't understand what u r writing, but ur beautiful woman.. :)

    ReplyDelete
  32. you look great!!


    stop by sometime<3
    http://passportglamour.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Lucky you, you hace sun overthere!!!
    You look really great, enjoy your Sunday ^^

    ReplyDelete
  34. great outfits and photos:)))

    ReplyDelete
  35. moc se mi líbí ty boty v prvním outfitu.. do takových bot sem teďka úplně blázen :D

    ReplyDelete
  36. Great outfit!! Love the colours!!

    Stop by sometime dear! Maybe we could follow each other if you like?

    http://mademoiselleconomist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. lovely outfits :)

    http://pinklemonincrystal.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))