Tuesday, January 4, 2011

Heels


...hlásím se vám poprvé v letošním roce, tak trochu nic nestíhám a ranní vstávání mě zabíjí. Ve škole mě zachraňuje pouze moje nová žlutá ježíškovská termoska plná výtečného horkého čaje a moje jedinečná spolusedící kamarádka...

  Podpadky..no co dodat ... prostě je zbožňuji (stejně tak i wedges...), těším se, až bude teplo, až se budu moci zvýšit o těch pár centimetrů, těším se na plesy, kam mohu obout například své oblíbené černé sametové lodičky, které mají 11 centimetrové jehly, které se pro mě po pár sklenkách a po pár hodinách chůze na nich stávají vražednými...ale miluji je!

Chtěla bych se s vámi podělit o pár heels-ových fotek, možná je znáte, jsou z weheartit a zdají se mi naprosto skvělé...



Tyhle lodičky mi připomínají ty moje:)












Dokonalé nohy!





POZOR, dále ať kolečkem myši hýbnou pouze povahy otrlé na velice nekvalitni fotografie!


V zimě podpadky moc nenosím, hrozil by mi toziž úraz;) Jelikož se mi ale po nich často zasteskne, jednou za čas otevřu svůj šuplík, ve kterém schovávám své nejoblíbenější jaro-letní botky, obuju si je a procházím se po bytě jak de*il :D


Tyhle jsem si koupila v létě a vydržím na nich (po pár dnech tréninku) až 4 hodiny chůze po nákupech! (doufám, že jsem to teda nezapomněla no...) :D Mám svůj obdiv:D




Přidat popisek

Velice oblíbená teploučká sukně:)


Tohle jsem dnes na sebe ráno hodila a vypravila se do ukrutné zimy, načež jsem téměř zmrzla...v těchhle botech jsem se dnes promenádovala pochopitelně pouze po pokojíčku:D Venku jsem měla kozačky!
 Sukně, podkolenky, pásek - sekáčové úlovky
Boty - Mixer?

Nakonec můj zadek v mé oblíbení plyšové sukni! :D
Leopardí zadek pochází původně z Benettonu, ale já udělala sekáčové terno za tuším 45 káčé :D

Žijte blaze:)
*Týnka*

9 comments:

  1. Moc Ti to sluší! :)
    Podpatky taky miluju, jen si nemohu více jak 5centimetrové kvůli mé výšce dovolit... :P

    ReplyDelete
  2. Tá plyšová je maximálne dokonalá! <3


    A tie topánky <3333

    ReplyDelete
  3. Milujem opätky, cítim sa vždy tak žensko a jemne...aj keď teraz cez zimu veru radšej uložiť niekde do krabice...vo vlastnom záujme a ochrane zdravia

    ReplyDelete
  4. tvůj plyšový zadek mě dostal =D

    ReplyDelete
  5. Ach, všetky fotky super! Plus tie tvoje.. mňaaam!

    ReplyDelete
  6. neni ta tigria sukna trochu mala?

    ReplyDelete
  7. Děkuju všem! :)

    Katka: ta leopardní sukně mi malá není, je mi akorát, což z té fotky asi úplně poznat nelze..je to dost mini-minisukně, no - co dodat...

    ReplyDelete
  8. aaah, podpatky!
    za chvili nastane ten spravny cas:)

    ReplyDelete
  9. love all shoes!!!!!

    http://wonderfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))