Monday, January 24, 2011

FOODing

Hey guys!
Ne, že bych celý týden jenom jedla, ale fotit jídlo mě náramně baví! ;) / Eating isn't my only activity, but I simply enjoy taking photos of food:D:D

A co vaše víkendová strava?? :D / And what about your weekend nutrition?? :D

Na první pohled možná nespecifikovatelné - zapečené těstoviny se sýrem, brokolicí, hermelínem a cherry rajčátky   <3 To se zase jednou má drahá maminka překonala! ;) / Pasta with broccoli, edam cheese, camembert and cherry tomatoes ...jummy <3

 
Nejjednodušší dort, který zná asi každý...pokud stejně jako já milujete piškoty, zakysanou smetanu, puding, jahody a želé, tak asi chápete, proč tento dort tak zbožňuju...a ještě k tomu je tak hříšně rychlý ...:-) / The easiest cake ever! Unbaked;) "biscuits", sour cream, pudding, strawberries and jelly:)

Můj drahý si v neděli přivstal a podle mého receptu (který jsem uplácala asi ze tří anglických;)) vytvořil tyhle úžasné anglické muffiny! Nasladko i naslano...skvělá nedělní snádaně:)) / My darling woke up earlier and baked these delicious english muffins...sweet or salty - always perfect sunday breakfast:)

Moje včerejší večeře:D (miluju ten tác!!) / My yesterday dinner:D (I love that tray)



HELP ME!!!
Mám problém! Nejsem absolutně spokojená se svými vlasy:D:D (prostě by mi nevadilo kdyby vypadaly líp...) / I have a problem, my hair doesn't satisfy me:D
Posuďte sami (raději jsem to sem nedávala barevné, to už by byl pro vás asi velký šok :D / Judge for yourself...
Poraďte mi prosím nějakou vlasovou kosmetiku;) Vlasy mám obarvené, zničené, elektrizující... Přemýšlím nad Syossem, máte někdo zkušenost?? / Please advise me some hair cosmetics;) My hair are dyed, damaged...I'm thinking about Syoss - do you have an experience with it??

I want her hair!!!

Přeji vám lahodný zbytek dne ;) / Wish you a delightful rest of the day:)

xx, Týnka

23 comments:

  1. vsechnoo bych si dala :P se syossem mam zkusenosti kdyz jsem pouzivala prvni lahev uzasne mi to zpravilo vlasy ale u druhe jsem je mela jednou suche a jednou mastne, tak jsem to prestala pouzivat, ale tak kazdemu sedne neco jineho :-)

    ReplyDelete
  2. Jsem asi hodinu po obědě, ale dala bych si všechno! :D Vypadá to lákavě!
    Taky mě baví fotit jídlo. :)

    ReplyDelete
  3. Moje ségra mne má za úchyla, protože fotím jídlo, ale ona tomu nerozumí ;)

    ReplyDelete
  4. Jééé:) Koláčik vypadá absolútne osviežujúco a tá zapekaná dobrota vypadá skvelo! Už viem čo si ukuchtím zajtra na obedík:) Btw čo sa vlasov týka- tiež mám s nimi problems, používaj hlavne prírodnú vlasovú kozmetiku, alebo mne sa dosť osvedčil GlissKur:))

    ReplyDelete
  5. mnamky mnamky! :D ja mam moju schaumicku, stale skusam nieco nove, ale nic na nu nema

    ReplyDelete
  6. dobře nafocené to jídlo máš :)

    ReplyDelete
  7. Mńam!!! To první zapékané vypadá úžasně a je tam vše, co miluju, koukám, že už vím, co bude výhledově doma k jídlu:-)) Už teď mi tečou sliny:-))

    ReplyDelete
  8. Woooow, ty zapecene testoviny vypadaji skvele! My je delame jenom s brokolici a zakysanou smetanou, ale ten hermelin... to me laka! :))

    ReplyDelete
  9. taky mě baví fotit jídlo :D :)
    A děkuji za komentář! Taky bych chtěla takové dlouhé vlasy

    ReplyDelete
  10. Hello lovely,

    I really loooooooove your new post...now i´m so hungry :)))))mhhhhh

    wish you a great time!


    with love

    MARIZA
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. teraz som dojedla! ale dala by som si z každého:P
    Vlasy? moja reč, zničené lámavé a hej, aj elektrizujú, syoss je fajn, jeden z lepších ale mne nepomohol nijako extra, žiadne prekvapenie, skús balzam z týchto http://www.perlacosmetic.sk/?vlasova-kozmetika-kallos-br-balzamy-na-vlasy,29, ja používam tú masku s placentou a som veľmi spokojná, zatiaľ moja najlepšia, a navyše tá cena!!

    ReplyDelete
  12. Já taky používám syoss, ten žlutý - oil nutrition se to tušim jmenuje, a nemůžu říct, že bych byla nespokojená, hodně na vlasy taky pomáhají takový ty spreje na postříkání - nevím jak se to jmenuje, tedka mám niveu, jindy používám gliss kur, ale už jsem měla i elséve. je to fajn proti elektrizaci. Ovšem když mrzne, tak tě před "vlasy všude" nezachrání naprosto nic =D
    a recept na TY muffiny musím mít, to jsem netušila, že vypadají takhle exclusivně excelentně úžasně chutně =)

    aaaa mimochodem MÁŠ FAKT ČÍM DÁL TÍM LEPŠÍ BLOG!
    ykylm ♥ Josefína

    ReplyDelete
  13. mmh looks delicious

    http://marmeladenglas-momente.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. woooow..... LOVE IT!!<3:)
    really really nice
    xx

    ReplyDelete
  15. yum. that looks all really really good.. im craving for some bread, cucumber and cheese! yumny..

    ReplyDelete
  16. to na poslední fotce jsou mandle v bílý čokoládě a kokosu.. stopro si je kup až narazíš na obchůdek s oříškama.. stojí to za to!!!
    a všechno to jídlo vypadá prostě božsky.. hlavně ten dort..a těstoviny!!!

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))