Tuesday, January 11, 2011

11/1/11

Těch pět jedniček mě přinutilo napsat článek! Byla by škoda toho krásného datumu nevyužít... Náš vážený pan profesor fyziky prohlásil, že tohle se už opakovat opravdu nebude, jelikož roku 3011 se prý pravděpodobně nedožijeme! To nás ovšem podceňuje, nemyslíte?

Dnes jsem opět pekla muffiny, měly totiž obrovský úspěch, tudíž byly hnedka pryč a my musíme mít doma pořád něco sladkého, jsme totiž sladkofilové!

Tentokrát jsem se pustila do klasických a musím říct že mi jsou o něco sympatičtější než ty kakaové, mnohem víc totiž vyfoukly :-D

Pokoušela jsem se zlikvidovat kokos (tedy sníst). Kdesi na internetu jsem vyzkoumala, že z něj mám jednou dírkou vypustit mléko (to jsem učinila) a potom ho na čtvrt hodinky šoupnout do dvěstěstupňového vedra trouby horkovzdušné! Po celých 25 minutách se ale bídnému kokosu nepřihodilo zhola nic (trochu teplý byl, to ano a prazvláštně se z něj kouřilo)! Ani násilí (bušení paličkou na maso a následné bušení kladivem) mu nic neudělalo! Vrátil se tedy náš drahý pan Kokos na své místo, tedy zdobit mísu s ovocem!
Pozor! I tu přijel princ na tmavomodrém koni a mou bitvu s panem Kokosem za mne vyhrál! Vzal si ku pomoci pilku na železo a kladívko! Ach, jaký byl ten kokos dobrý:)


Muffins :) Again...:D

Tenhle se mi líbí nejvíce ze všech!!! :-)
V komentářích se objevilo, že bych mohla přidat recepty na muffiny:)
Recept na ty kakaové přídám do předešlého článku a na tyto prosím zde:

Klasické Muffiny
Potřebujete: ☼ 85g rozpuštěného másla ☼ 2 vejce ☼ 200ml mléka ☼ 100g cukru krupice
☼ 250g hladké mouky ☼ 1 lžička prášku do pečiva ☼ 1 lžička jedlé sody ☼ 
☼ zbytek podle vašich představ - rozinky, kousky čokolády, oříšky, ovoce...
Postup: Smíchejte máslo, našlehaná vejce, mléko a cukr a přidejte do mísy k mouce, prášku a sodě...
Těsto jednoduše promíchejte a klaďte do papírových košíčků, do formy na muffiny - kam jen chcete:)
Poklaďte vašimi vybranými ingrediencemi, něco zatlačte dovnitř, něco nechte na povrchu;)
Nechte péct na 180°C  cca 18 min:)
Jednodušší je už snad jenom bábovka :-D



Seznamte se!

Takhle chudák dopadl po zásahu mého drahého...
The best tea!! Je jasmínový a po zalití se kuličky krásně rozvinou a úžasně to voníííí!!!<3
From my darling <3 .. I love London;)


Ok, now you know it..I'm huge fan of Enrique Iglesias since I was a little girl, I have every song from his discography in my computer..:-D


Good bye, dear readers!!
Týnka*

22 comments:

  1. Love your blog here. :)
    Now following ya.
    Follow back if you'd like!
    xox

    www.modishmoxie.com

    ReplyDelete
  2. Mmmm so good ! I wish I understood Polish but I am learning Russian at the moment ;-)

    http://www.snowblackblog.com/

    ReplyDelete
  3. s kokosem jsem taky měla nedávno trable, bušila jsem do něj já, bušil do něj přítel a jediné co z kokosu bylo byl bordel všude po kuchyni :)
    muffiny vypadají krásně, mňam!

    ReplyDelete
  4. udělala jsi mi strašné chuťe, určitě si je upeču :-P já jsem kokos jednou rozbíjela tak, že jsem ho házela z okna na beton :D /povedlo se to az po tretim pokusu/ :D

    ReplyDelete
  5. Krásné muffínky! Povedly se Ti! Já je taky ráda dělám a hned jsou pryč! Udělala jsi mi chutě! Mňam! :)
    Já buď dělám takové jaké máš tady ty, nebo celé čokoládové(ty miluje můj drahý) nebo vanilkové a kousky čokolády uvnitř. A zkoušela jsem i banánové, ale ta chuť byla taková zvlaštní... :) No, ale snědli jsme je. .)

    ReplyDelete
  6. ty muffiny vypadají dobře, dělám čokoládové, ale tyto bych také mohla zkusit :)

    ReplyDelete
  7. Jo, kokos je super, ale nevysušila ho to trouba ještě víc, než byl?
    a muffiny vypadají skvěle!

    ReplyDelete
  8. Alysia: Thanks!:)
    Snow: It's Czech:D ;)
    Vera: jojo, kokos je těžký nepřítel! ;)
    Modna Komoda: Thank you:)
    Sook: Upeč!:) Drastická metoda:D:D
    Dasdusha: Děkuji.)
    Ann: Určitě zkus. :) U nás vydržely asi 24 hodin:D
    Crazy pig: neee, nevysušila, neprovedla s ním teměř nic;) dneska jsem ho dojedla, byl prostě delikátnííí <3

    ReplyDelete
  9. a co když se nechám zmrazit a na mou ledovou rakev napíšu "rozmrazte mě 11. 1 3011" hmmm? pan učitel se přepočítal a zapomněl na zákony fyziky =P
    a ty muffinci vypadají k snědku;)
    a ty hodiny? WOW!

    ReplyDelete
  10. You got me craving for muffins now!

    ReplyDelete
  11. Hello Lovely,

    mhhh i love muffins....mhhhh great!!!

    have a great evening :)

    xoxo
    http://mar-iza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. heeey,děvče,nedělej mi to!teď si budu muset muffiny upíct..

    ReplyDelete
  13. A co takového 11.11.2011 nebo ještě lépe - 11.11.2111 - to je jenom sto let, pár z nás má reálnou šanci zažít sedm jedniček v datu....stačí jíst spoustu vlákniny a pravidelně sportovat.))

    (S těmi muffiny teda nevím nevím, jestli to dotáhneš, ale vypadají opravdu "jedle".)

    ReplyDelete
  14. // tak ještě vyžádané dovysvětlení: Pokud se budeš (a my všichni) krmit takovými povedenými muffiny, pochybuju, že se dožijeme 11.11.2111 .))//

    ReplyDelete
  15. kde kupuješ ty nádherný barevný košíčky? :)

    ReplyDelete
  16. Josefina: Taky možnost:D
    Puck: You're welcome:-P
    Mariza: thanks! :*
    coookies: tak hurá do toho!
    zu: děkuji za osvětlení záhady! no já se toho roku nedožiju určitě, pokud to záleží na míře pojídání sladkého:D:D

    Teres: v Tescu:)

    ReplyDelete
  17. moje mamka ode mě k Vánocům dostala knihu "1 těsto, 100 muffinů" a zítra pečeme :) už se těším! chci se je naučit péct sama (nemůže na tom být nic těžkého) a budu tvořit růůzné druhy :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))