Friday, December 24, 2010

Veselé Vánoce!

Miluju soby! <3

Hi guys!
Tak vám všem přeji šťastné a veselé vánoční svátky - hodně radosti, pohody a klidu, přehršel cukroví a bramborového salátu:)
A ať mají z vašich dárků obdarovaní obrovskou radost:)
A ať dostanete vše, po čem vaše (skromné) srdce touží! :D
A pijte dostatek svařáku a punče:)

Držíte dneska půst nebo obědváte? My měli, jako každoročně, hrachovou polévku;)
A co budete mít na tu velkou událost na sobě? :)

Jenom škoda, že venku není trošku vánočnější počasí...
  
Užívejte si a přežijte bez újmy na zdraví tyhlety úžasné vánoční svátky!! :)

*Týnka*

9 comments:

  1. bohužel Eva :D...co nadělám :D
    Přeju Ti také krásné Vánoce!!! A těším se na fotky dárků :-))
    Já půst držet chtěla, ale při vytváření chlebíčků :D jsem neodolala a je mi zase blbě..jsem blbá, blbá, blbá :D

    ReplyDelete
  2. .) i tebe šťastné a veselé .)

    ReplyDelete
  3. nádherný cukrovím naplněný Vánoce s dokonalo proleženým bramborovým salátem =)
    no zatím mám na sobě svoje nejvolnějšá a nejoblíbenější teplátky, a štědrotabulový venfit je teprve v procesu vymýšlení. =)

    ReplyDelete
  4. Na půst kašlu, jsem přejedená čokolády :D
    Na "velkou událost" budu mít silonky, žlutou splývavou volánovou mini sukni, černý rolák, korále a ještě něco vymyslím do vlasů :)
    Však bude fotek a fotek... Na to se strašně ětším, až na všech oblíbených blozích uvidím dárky, vánoční oblečky atd. :)
    Tobě taky šťastné a veselé ;)

    ReplyDelete
  5. počasí mě taky mrzelo :( ale stejně jsem se oblíkla až příliš vánočně :D

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tak to jsme dvě, které nemohly cukroví ani vidět :D

    ReplyDelete
  7. Super obrázek! Roztomilé. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))