Saturday, December 18, 2010

Mixture of everything...

Nádhera!
Hi guys!

Vánoce jsou za dveřmi, to už všichni víme:) Dárky mám už i zabalené, cukroví z jedné třetiny hotové, stromeček čeká na balkoně, po obědě si ústa oprašuji ubrousky se sobem:) Adventní věnec zítra už doslouží...

A učitelé na naší škole se zřejmě z těch Vánoc dočista zbláznili, takže z čeho jsme nepsali tento týden, budeme psát v pondělí a úterý, hezké, že?:D Hádám ale, že je to tak i jinde;)

Ale jinak prožívám vskutku pohodové dny se závanem vanilky, skořice a kakaa a hrajícími vánočními songy:)

Například s těmito:)








Mixture...:)

Třetí generace Skins...jsem na ně teda zvědavá ;) (zatím se mi zdaj divný, a ta černoška zdá se bý Jal z 1. generace, ale nevím...;)
Tyhle tři prostě miluju! A Woody Allen je geniální, že je strčil do jednoho filmu! (on je i tak geniální, i kdyby je tam nestrčil:D:D )

Taky milujete Serenu víc než Blair? :D:D

Znáte Olivii Wilde? Jestli ne - seznamte se! :)

Mě se teda zdá skvělá..:D

A vám?:)

My tiny gray winter need-list :) Palčáky nejlépe se sobem!



Tak tedy, užívejte si atmosféry všude kolem, šlapejte ve sněhu, pečtě cukroví, balte dárky, pijte teplé nápoje, poslouchejte koledy, koukejte na pohádky, oblíkejte se do červené a zelené:D, čtěte skvělé knížky v teple domova ... a hlavně žádné spěchy a stresy! :)

Týnka

21 comments:

  1. Já se nestresuju už pěkně dlouho :) Je to k ničemu :D
    Ano ano, učitelé šílí s písemkami... :D

    ReplyDelete
  2. Krásný design a skvělé obrázky:) Podívej se taky na můj a následuj:) www.dressandheels.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. vicky cristina barcelona je dobrý film, jinak serenu mám raději než blair a vůbec nevím kde mám sehnat palčáky se sobem, nevíš kde bych je mohla najít? :) už jsi je někde viděla? :) jinak moc hezký blog :)

    ReplyDelete
  4. taky mě čekají pěkně perné poslední letošní školní dny plné písemek
    Takže držím palce, ať to nezkazíš víc jak já :D

    ReplyDelete
  5. Veľa šťastia na písomke *-*

    ReplyDelete
  6. :D si přijeď :D ještě kousek zbyl :D

    ReplyDelete
  7. :) nezoufej, já mám na vysoké zkouškové a dokonce jednu zkoušku hned po silvestru :D . Jinak taky mám radši Serenu, ale jen její styl oblékání v seriále, jinak se mi nelíbí její chování.

    ReplyDelete
  8. takové ošklivé podezřívání :D
    opravdu ne :D ne a ne a ne :D!!!

    ReplyDelete
  9. odkuď prosím jsou ty šedé válenky? :)

    ReplyDelete
  10. Věci z H&M objednávám přes jednu paní z Německa. Věci jsou o něco levnější a platíš poštovné jen po ČR :) mají e-shop (shop.hm.com) ale bohužel není v ČR ale na netu jsem nikde četla že bude od roku 2011 i u nás ;D

    ReplyDelete
  11. určitě vyzkoušej. pro mě to byla opravdu makačka jak mám hodně vlasů, ale ostatní kamarádky říkaly že to neměly pomalu kam dávat tu barvu, je toho opravdu hodně, bohužel, na mé vlasy tak akorát:) Natie

    ReplyDelete
  12. VCB je skvely film, mne sa velmi pacil najma Javier Bardem:)

    ReplyDelete
  13. fantastic photo!!!
    www.paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. ten posledny obrazok ma dostal :)

    ReplyDelete
  15. S těma písemkama tě lituji, my byli včera s učiteli v restauraci a dnes jsme si vzali grog do školy:) Doufám, že se vyvedly:)

    ReplyDelete
  16. Thank you for your sweet comment dear! Very nice blog. :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Olivia Wilde je nejlepší! Já ji znám z House, samozřejmě :)
    <3

    ReplyDelete
  18. oni asi budou takoví všichni chlapi :D krom těch co jsou orientováni na stejné pohlaví

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))