Monday, December 6, 2010

First winter post!

No, tak trochu opožděně, už je 6.prosince:D :) Pár důležitých poznatků z tohoto týdne:
  • Venku je sníh! 
  • Venku je zima!
  • VŠUDE  je Vánoční atmosféra!
 A teď něco, co nevíte:D
  •  Mám nový kabát! Konečně:))
  • Už mám skoro všechny dárky!:) šikulka šikovná O:-)
  • Všude se píše o jakémsi "Vánočním stresu", co je to? Neznám, nechci, nebudu!:)
  • Trošku jsem opět zapracovala na nástěnce:D
  • Obecná škola je prostě dokonalej film:D:D Vždycky mě rozesměje:)
  • Začala jsem číst knížku "Prostě spolu"(je podle ní natočen i film ) a mohu jenom doporučit. Je sice celkem tlustá, ale ke krbu a hrnku zázvorového čaje s citronem se hodí perfektně! Krásně se to čte:)


Jak se proboha dělá takovéto - je vidět jenom začátek článku a pak se klikne na například "pokračovat"  a článek se zjeví v celé své kráse?:D:D Poraďte, já jsem naprostý antitalent na jekékoli technické záležitosti!

English: Hi! Few important knowledges from this week:
  • There is a SNOW outside!
  • It's cold!
  • Christmas atmosphere is EVERYWHERE!
And now something, you don't know:D
  • I have new coat! Finally:)
  • I got almost all christmas presents!! Ready for Christmas:D
  • Everybody writes something about "Christmas stress", what is it? I don't now it, I don't want to and I won't:)
  • I little worked on my collage:D




Koláž:) ... Collage:)




Snad jediný teplý kabát v celém HK, to je hrůza, co prodávají všude za "plachtičky"!!! ... New coat:) So warm!!!


Něco málo (zběžně a nekvalitně vyfoceno), co jsem na sebe hodila na sobotní misi nakupování dárků:)
Little bit from my saturday outfit - mission of buying xmas gifts:D

Vypadám tady těhotně, no ale co už:D:D(vždyť víte, že nejsem:)) ... No, I'm not pregnant:D:D

Oblíbená klícka:D:D .... Favourite cage:) :D:D
Následuje série "vánočních" fotek:D:D Ta první moc vánoční není, ale zimní asi ano:D
Here is serie of "christmas" photos:D:D The first is more winter than christmas:D


Miluju tenhle hrníček! Vejde se do něj přesně 450ml horkého tekutého potěšení ( zde v podobě zázvorového čaje:)) .... I love this cup! It can holds 450ml hot delight (here it's ginger tea:))!!

Vánoční miniubrus:) Minulý rok ho dávali k balení meganutelly:) Nutella už není, zato "ubrus" zůstává:)) ... Chritmas mini table-cloth:) Last year it was given with mega-nutella:) Nutella is gone, but table - cloth is staying:)

Mini-kýč z Lidlu:D:D (no za 24kč, nekupte to!!!) ... Little bullshit from Lidl:D:D(24 czech crowns( about 1 euro:D, irresistible )

Konkurz na balící papír vyhrály tyhle dva:D:D ... My christmas wrapping papers:) Cute, huh?:)

A jedna tématická s Audrey♥ :) ... And one pic with Audrey♥:)



A nakonec dvě ryze vánoční písničky (už jsem je viděla asi tak na tisíci blogů:D:D, sice trošku "ohrané", ale prostě skvělé:)

And finally two Xmas songs:) They're everywhere, but it's because of they're great!!! :)






Moc děkuji za veliký počet komentářů u předchozího článku! Srašně mě to těší:)
Thx so much for big number of comment at last post!! I'm happy from that:)

Přeji co nejvíce vánoční atmosféry!!
Wish you so much as possible of christmas atmosphere!

Xoxo, Týnka

25 comments:

  1. Ten červenej balící papír jsem v obchodě zrovna o víkendu obdivovala! :D

    Jinak ten návod na "Pokračovat" jsem hledala taky a našla jsem ho tady -> http://fashion-isgame.blogspot.com/2010/11/open-open-open.html#comments . ale z nějakýho důvodu mi to nejde tak, jak by mělo, ale zkus to a uvidíš ;)

    ReplyDelete
  2. Ten červený baliaci papier mám doma:D...Mimochodom máš úplne kráásne pehy ...a celkovo rozkošné foutou:)) btw ja nemám ešte ani jeden darček, už by som sa mohla do toho pustiť

    ReplyDelete
  3. Závidím ti nakoupené všechny dárky! Já mám jen jeden. :D Ale tenhle víkend začnu nakupovat. Ten červený papír jsem koupila a nechala v kabince a pak už tam nebyl. :/ :D Moje chyba no..:( Ale je to škoda, koupim jinej..:) Jeden lindex bych vám pujčila.:D máme dva :) černá a šedá jsou takové základní barvy a k zimě patřej, zima není nějaká barevná moc no ale někdy mi ty barvy chyběj a oživim si to. :) ty máš super blog! já děkuji za komentář! :) moc! opravdu! :)

    ReplyDelete
  4. Já miluji ze všeho nejvíc All I Want 4 X-mas is U od Mariah Carey, to je prostě moje absolutní top vánoční píseň :))Dárky mám nakoupené více než z poloviny, ale do 20.12. musí být vše bezpodmínečně hotovo :))

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky :)
    A krásné jsi zkombinovala oblečení s tím tričkem z Elle :) Já už se na jakékoli kombinování vykašlala a mám z něj noční košili :D

    ReplyDelete
  6. very nice mix of inspiration, i like it

    ReplyDelete
  7. dakujem do toho cerveneho papieru som balila minuli rok,mal uspech:P

    ReplyDelete
  8. Tá koláž je naozaj super.....*-*
    Ďakujem za komentár na blogu.....:) Veľmi ma potešil.....

    ReplyDelete
  9. Moc se mi líbí ta koláž. :) Já jsem letos pro změnu dárečky zabalila do zlatého babíru s takovou skvělou třpytivou zelenou mašlí :D Snad se to bude líbit :)

    ReplyDelete
  10. máš skvělý vkus na balící papír :-D
    ta koláž je hezká a závidím Ti pořádně teplý kabát :-D

    ReplyDelete
  11. no a pokud jde o moje hubnoucí pokusy, tak jsem na tom snad hůř než-li ty :D... jakmile jsem se rozhodla pro dietu, v tu ránu jsem dostala takové chutě, že jsem tak akorát přibrala :-D

    ReplyDelete
  12. Jééé, ten sobí papír je z Tesca, žejo? Koukám po něm vždycky, když tam jsem, ale ne a ne se odhodlat. ;-)

    ReplyDelete
  13. Balící papíry jsou úžasné...odkud jsou? A jinak..super blog :)

    ReplyDelete
  14. Moc vám všem děkuju!!!:)

    A, ano, sobí papír je z Tesca:) Řekla bych, že je to nej papír sezóny:D:D

    ReplyDelete
  15. tak koláž je naprosto úžasná! :)

    ReplyDelete
  16. Ten červený balící papír se sobama mám taky :) Je super. A celkově mě baví tyhle vánoční věci - koledy, výzdoby atd. Pecka :)

    ReplyDelete
  17. krasnu vianocnu naladu si mi navnadila :)ten cerveny baliaci papier dobre poznam je super.

    ReplyDelete
  18. krásná koláž a fotka s Audrey? <3 já jí zbožňuju!! zkus se podívat na můj blog, doufám, že se Ti bude líbit :)
    http://individualmishmash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Krásný balící papír a krásná nástěnka, mám jí podobně řešenou :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))