Sunday, November 7, 2010

Yellow? Yes or No?

Včera jsme byli s přítelem v kině a tak trochu i v nákupním centru (minicentru) a překvapilo mě, že hodně lidí udivily mé žluté oxfordky;) Nevím, žlutá je barva jako každá jiná, ale když jsem tak prolézala obchody, tak jsem zjistila, že je tam žlutého oblečení a doplňků velice málo, v některém obchodě nebylo žluté dokonce nic!
A celkově je všude této nesmírně optimistické barvy nedostatek! Trošku jsem nad tím přemýšlela...proč lidé nemají rádi žlutou?? Já ji mám ráda:) Slunce, banány, ananas, vanilka a plno jiných věcí, které miluji nesou hrdě tuto barvu, proč ne i lidé?
A když jsem u žluté, nepohrdla bych těmi žlutými šaty od Lanvina pro H&M ! Zde

A abych nezůstala jenom u slov:

Chtěla jsem si useknout hlavu, protože vypadám děsně,
ale bez hlavy se mi to zdálo ještě tragičtější :-D
Miluji je:)

Můj víkend se vyvrbil na nicnedělající a odpočívací i přesto, že musím psát seminárku... nějak se do ní nemohu pustit ...
...Jen kino, skvělé capuccino v McCafé, povidlové taštičky, Skins, blogy, jednoduchý oběd, oheň v kamnech, pohodička:)


A tahle řasenka je skvělá! :) Není určitě náhoda,
že ji tvůrci Maybelline oblékli do žluté:)

A jedna bafací:)





Zbožňuji prsteny!

...Nevím, jestli mám psát, odkud mé oblečení atp. pochází...no uvidíme...prozatím:

Mašličkový svetřík - Camaieu
Oxfordky - Cropp Town
Tričko - Thrift store
Nadko-podko-lenky - Thrift store
Pásek - Thrift store

Prstýnky - žlutý a zlaté - Gate, s růžičkami - Thrift store

...Thrift story se pochopitelně rozumí second handy různého druhu:)


11 comments:

  1. botičky jsou originální :)
    šla bych do nich, ale k mé postavě nesedí...tak 10 kilo dole a šla bych do nich :D
    řasenek už mám vyzkoušených mnoho a asi bych měla začít bodovat a podle toho najít tu nejlepší :D:D

    ReplyDelete
  2. Nádherné prsteny! :) Já osobně oxfordky nemusím, ale tahle barva je kouzelná a docela se mi i líbí :)

    ReplyDelete
  3. Taky miluju oxfordky a tyhle jsou teda překrásný :) Já pořád hledám svoje vysněné bílé oxfordky s černou špičkou a pořád je nemůžu najít :/

    ReplyDelete
  4. Ceady: Já si teda myslím, že by sis je dovolit mohla:) Já řasenek mám vyzkoušených taky plno, a používám je nastřídačku, ale tohle je taková moje stálice a barevně se mi hodila do příspěvku:D

    Tereza: Děkuju(oxfordkám kompliment vyřídím;)
    Tak to přeju hodně štěstí ať je brzo najdeš, oxfordky jsou super a jsou i dost univerzální:)

    ReplyDelete
  5. Tie oxfordky su naozaj naadherna a ta farba jeej:)

    ReplyDelete
  6. Přiznám se, že v mém šatníku není žlutého vůbec nic. Žlutá se mi líbí na jiných lidech, ale na mně ne :D. Ale ty oxfordky jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  7. skvělé botky! mimochodem, měla by sis u mě na blogu něco vyzvednout... :))

    ReplyDelete
  8. Přesně! Žlutá a oranžová , úžasný barvy a málokdo je nosí :) parádní blog, ač čerstvý,.. štylový.. prostě musím sledovat:) snad nevadí :)

    ReplyDelete
  9. Jééé, udělalas mi strašnou radost, že se ti blog líbí! děkuju:)

    ReplyDelete
  10. mám rada keď to žije farbami...síce nie je to až také kikiríkavé, ale je tam žltá, čo mám rada:)

    ReplyDelete
  11. kde je v praze Thrift store? :)

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))