Tuesday, November 2, 2010

Inspiration...

Inspirace číhá všude, tak pozor na ni! Hlavně si jí uvědomit...:)

Obdivuju fotografy, nebo celkově lidi, co mají talent fotit...moje fotky jsou vždycky prostě..fotky...Navíc můj prastarý "digiťák" se svými 6 megapixely toho fakticky moc nedokáže;) Ale samozřejmě se snažím...

Tyto fotky pochopitelně nejsou výsledkem mé horoucí snahy, to snad někdy příště:)


http://nazxean.deviantart.com/

Effy ze Skins;) Je neuvěřitelně hezká...

http://nadiaesra.blogspot.com/ velmi zajímavá bloggerka:)
Zooey Deschanel:)
http://victoriatornegren.se Tuhle fotku jsem si zamilovala hned, co jsem ji spatřila, nevím, nějak mi příjde dokonalá, čistá, kontrastní, blah, blah - jsem v této oblasti naprostý břídil:D btw. objevila jsem jí na lookbooku;)

[u fotek se snažím uvádět zdroj, nejsem přeci žádný pirát:) ]

...Dneska ráno mi venku přišlo strašné teplo(krásné teplo)!! Nevím jak je to možné! Každopádně jsem z toho byla celý den neskonale šťatná:)
...Ve čtvrtek mi na jednu noc přijede studentka z Polska na výměnný pobyt :-D Tak jsem na ni zvědavá:) Doufám, že se s ní nějak domluvím:)
...Mám ráda cizince:)

5 comments:

  1. Taky jsem delší dobu "trpěla" s Olympusem s 5 megapixely. A nedávno jsem si hned po první výplatě skočila pro nový Canon,a jsem nadmíru spokojená.Je to změna.
    Ale krásné fotky se dají vytvořit i s obyšejným digitálním fotoaparátem :) A ty fotky, co jsi vybrala, jsou dokonalé! :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj :) skladám si ich jednoducho, v skicári len :D môžeš to robiť vo všetkých programoch, ale napr ja viem photoshop len otvoriť :D

    ReplyDelete
  3. Mirabelle: děkuju moc:)
    Maja: Já jsem na tohleto úplný antitalent, teďka jsem si nainstalovala Corel, tak jsem na to zvědavá, jestli se k tomu vůbec dokopu:-D

    ReplyDelete
  4. juha tak taketo veci ja teda vazne neviem:))ale drzim palce:))

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))