Monday, November 22, 2010

Hou hey, Monday..

Jsem si vědoma toho, že vůbec nepřispívám nějak moc často:D Asi na to nemám čas, nebo co já vím:) Ale jak jsem psala na počátku - budu psát kdy chci a co chci:) Je to přeci můj blog, nepotřebuji se nikomu zavděčit, ale pochopitelně mi dělá obrovskou radost, když ty moje žblepty někdo čte a líbí se mu, že to čte;)

Blogy bývají většinou zamořeny fotkami...chápu to, taky nemám vždycky náladu číst sáhodlouhé výplody něčí mysli, ale většinou ano:D Prostě mám daleko více ráda blogy s názory, myšlenkami, zážitky atp., než jenom dva řádky a dvacet fotek;) Chtěla bych trochu upřesňovat:D FolyCeady nebo třeba Indie kid, to jsou blogy, které mě opravdu strašlivě moc baví. Sleduju blogů ale hrozně moc a ty mě pochopitelně taky baví, jinak bych je přeci nesledovala:D No, jsem se do toho nějáko zamotala...

No...ale na druhou stranu... pokud jsou ty fotky opravdu hezké, tak mi příspěvek s mnoha fotkami a třeba jen jedním slovem vůbec nevadí, to taky dokážu napsat: "jé to je krása:)". Prostě když mě ty fotky "dostanou" :D.

Ani nevím, kam jsem se tímhletím vším chtěla dostat...asi bych byla prostě ráda, kdyby lidé více psali(a přemýšleli o tom, co píší), než aby nafotili svůj outfit ze všech stran a úhlů a pouze tímto vytvořili příspěvěk na svém blogu.


Fotky interiérů, jídla, detaily čehokoli, obličeje..to mě ale převelice baví, a když je k tomu napsaný nějaký vtipný, hezký text - ideální příspěvek - alespoň pro mě.

Mám dneska takovou trošku B&W náladu, tak tady prosím pár fotek z dnešního zajímavého dne, kdy jsem:
  • dostala ze seminárky za jedna (no jo, chlubím se, ale šíleně se mi ulevilo :D )
  • měla poprvé na sobě jeden svetr-úlovek ze sekáče, který je úžasně teplý a dokonce mi ho pár lidí dneska i pochválilo:D
  • koukala na Ženu za pultem (doba se mění, a ty rozdíly mezi sedmdesátými lety a dneškem mě prostě vždycky dostanou:)
  • škvařila s maminkou sádlo a máme škvarky:D (divné, že?)
  • dostala za 4 z matematické čtvrtletky - chacha:D fakt jsem se to neučila, tak to pokorně přijímám, ale jsem holt flákač flákavá, nu:)
  • snědla jitrnici! (mňam, ale jéje, vyrostl mi z toho špek..né kecám, ale určitě vyroste :D )
  • napsala zase po pár dnech pár slov na svůj blog:)
A teď už ty fotky:

Klícka v akci:D pardon za ten výraz, momentální demence:D



Svetýrek tady nevypadá moc vábně, na mě vypadal o něco lépe, ale v této fázi ( pyžamo) nejsem schopná ho odfotit na sobě:)

Detailní záběr ...jen pro silné povahy!!:D...velice mě irituje to rozcuchané obočí! :D

A jedna pro zasmátí, tenhle výraz je naschvál, právě pro to zasmátí:D

No a teďka už jenom odlíčit, osprchovat, vyčistit zoubky a šupky dupky do postýlky:)
Týnka

13 comments:

  1. Blogy s outfitama jsou zlo. Co je to vůbec za fenomén? Nechápu to. Dostala jsem kvůli tobě chuť na jitrnici. :) :D

    ReplyDelete
  2. Mě někdy přijde že ty moje výplodové kecy jsou k ničemu, jindy mám chuť se rozepsat, ale že bych milovala čtení svých nebo cizím příspěvků s tisíci slovy, to uritě ne:-D

    ReplyDelete
  3. Neřekla bych, že to až tak zlo...baví mě hodně třeba dyi kousky, nebo sekáčové úlovky, nebo když je outfit nafocen v hezkém prostředí a tak, ale ne když outfity tvoří podstatu blogu, lákadlem by měl být ten člověk, a ne jen to, co má na sobě.. a tisíce slov mě pochopitelně nebaví, jen je podle mě lepší když je počet slov a počet fotek vyvážený..více méně...a když někdo nedokáže fotku ani otočit, trochu oříznout nebo opravit červené oči nebo když jsou fotky absolutně extrémně nekvalitní, to blog ihned vypínám:D:D, to by tam nemusely být fotky žádné;)

    ReplyDelete
  4. :D já a kreativní a ke všemu děsně kreativní :D. To jsi mě pobavila! :D

    A ten svetr je úžasnej :-)!!!! Dokážu si ho na Tobě představit a musím říct, že to bude určitě bomba! :-)

    a maso a cokoli ze zabíjačky nemohu ani cítit. Posledně nám známí přivezli polévku a to jsem raději odjela z domu k příteli na oběd :D Jinak bych padla. Dva roky vegetariánství se na mě poznamenaly!

    ReplyDelete
  5. tak to já jsem doma, protože na mě už tři měsíce něco leze :D a nejsem schopna se doléčit, protože doma zůstanu vždy tak maximálně jeden den

    ReplyDelete
  6. VERY BEAUTIFUL BLOG.REALLY INSPIRING! Following!

    VISIT MY BLOG

    http://timeless-is-more.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Krásny náhrdelník..a svetrík vypadá veľmi pohodlne a teplúčko náhodou:))America GO!:D

    ReplyDelete
  8. jééé to jsem tak ráda že nejsem sama:)
    jinak moc děkujeme;) Natie

    ReplyDelete
  9. great sweater!!!

    Kisses from Poland!

    ReplyDelete
  10. Thanks for your comment!
    I use: Palette Color & Gloss 3-65 Schwarzkopf ,,hot chocolate ":)

    ReplyDelete
  11. cute sweater

    I'd like u to join my Lanvin X H&M giveaway

    http://www.jasonitos.com/2010/11/giveaway-4.html

    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))