Sunday, November 14, 2010

HECTIC

Hezký nedělní večer všem, co /náhodně či jak/ zavítali na můj blog.

Tenhle týden byl pro mě stráááášlivě vyčerpávající...Ale nestěžuju si :-D

  • Od neděle do pátku jsem po večerech a podvečerech psala seminárku, no bere to strašně moc času,  téměř jsem nic jiného nedělala...-No dneska musím ještě stvořit prezentaci a zítra to budu prezentovat na semináři před spoluseminaristama :-/ Jéje...můj veřejný projev :-D
  • Netuším, co mě to napadlo, ale zúčastnila jsem se tradičního studentského pochodu naší školy, který začal ve čtvrtek v 23:59:D Něco okolo 20km...omg, moje nohy... *Never more*  ...O půl páté ráno jsem UŽ byla doma, ale tak šíííleně jsme zmokli a ta dálka! No hrůza...
  • Včera jsem byla v kině na Habermannově mlýně..no celkem (dost!!) mě to vzalo, ale doporučuju, kvalitní film, podle mě...
  • V pátek jsem se nechala svojí kadeřnicí šmiknout o cca 20cm, no...změna je to:) Má to ale i stránku praktickou:)
  • Po týdnu jsem si dneska našla čas na pořádný odpočinek-Lookbook, blogy, nová Gossip Girl, Skins...
  • Venku je nádherně!!! Snad to chvíli vydrží:)
  • Dneska jsem měla k obědu krupicovou kaši..takový milý návrat do dětských let:-D
  • Vánoce, vánoce, vánoce...všude, všude, všude!!! Ještěže je miluju...i s tím vším shonem a spěchem:) 
  • Už jsem dostala svůj první vánoční dárek:) Předplatné Elle, konečně! Podle referencí chodí číslo o pár dní dřív, než je v trafikách, což se mi OHROMNĚ zamlouvá!
  • Potřebuju nutně nějaký převelice teplý kabát, dokud zima neudeří! Zřejmě udělám attack na 2nd handy :-D

    Pár fotek:)

    Jojo..Sigmund:) Tahle knížka mě strašila po nocích!


    Kousek mé nedodělané nástěnky:)

    Dvě fotky vztahující se k mé momenální posedlosti Skins:D

    Emily (Kathryn Prescott) :) Má můj svetr! :D
    Effy...ta holka mě prostě fascinuje! (nemyslím tím vztyčeným prostředníčkem! :D )


    Nakonec musím poděkovat Beátě z fashion picanteria, protože jsem jedna z výherkyň jejího giveaway:)) Děkujuuu!!! Ta brož je super:)

    7 comments:

    1. Není zač, těší mě, že máš takovou radost :)

      ReplyDelete
    2. ta nástěnka je úžasná! A Sigmund je hodně strašidelnej :D

      ReplyDelete
    3. Beáta: :)

      Crazy pig: Děkuju, ještě nění úplně podle mých představ, ale snad ji brzo dokončím:) A s tím Sigmundem jsi to vystihla :D

      ReplyDelete
    4. tyyjo ta nastenka je skvela :)

      ReplyDelete
    5. strasne sa mi paci na tej poslednej fotke kolko ma ta bab na sebe bizu a jak super to vyzera!

      ReplyDelete

    Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))