Friday, November 26, 2010

Gray, gray, black...WTF?!

Taky máte v tomto podzimo-zimním čase takovou přehršel šedi ve svém šatníku? No, hrůza...všimla jsem si toho před nedávnem..prostě věci koupené od září do teď jsou buďto bílé, šedé nebo černé:D Prosím, povězte mi, že nejsem jediná...Ale prostě se v takovýchle odstínech cítím dobře v tomhle období..asi to bude tím, jak jsem ospalá, hadrovitá, vláčná..:D aby si toho nikdo nevšiml;) Ale každoročně, jakmile zbývají takové cca 2 týdny do Vánoc, znenadání začínám milovat červenou a zelenou - všude! :-D Zbožnuji Vánoce! A zbožňuji to, že byt vytápíme krbovými kamny, které máme v obýváku:) Je to skvělý prostě!:D (omlouvám se, že neustále používám slovo prostě..:D)

Ale v lacích na nehty tenhle kód gray-gray-black naštěstí neplatí:)) Rudá, růžová, modrá...to mě baví celoročně;)

A sháním zimní kabát...nejlepe černý nebo šedý..:D


Ok, I decided to write also in English, because I have comments from non-czech people too. I hope that it won't be an disaster :-D So:

Is your closet too so gray at that fall-winter time? I found out it few days ago...my new clothes bought from september to now is white, grey or black:D I think that I need to be invisible, when I'm sleepy...Cozy dress is probably simple way how survive this weather. But on the other hand, about two weeks before Chrismas I always love green and red...I adore Chritmas!!! :) And I adore our stoves in our living room..it's great in this season!:) 

Luckily this code -gray-gray-black- does not apply for my nail polish:)

And I'm looking for a coat - black or gray:D



Na tomhle stojanu se objevují věci, které aktuálně nejvíce nosím, nyní tedy šedé, černé bílé( ano, občas i hnědé nebo electric blue:D ) .... On this clothes rack is my actual favourite clothes, so now - everything in grey, black or white(and yes, something si brown or electric blue, too:D )






Poslední dobou mám ráda všechno v černobílé podobě..tudíž i fotky ... Last time I like everything at B&W..also photos



Jeden z oblíbených/klasika/ ... One of my favourites nail polishes/classic colour/
Mám děsně ráda tuhle fotku..a rozhodně není zimní! I like this photo so much, and absolutely isn't wintry!:)


Nemám sice příliš ráda tohle období, ale chci sníh:D Tady žádný ještě není a štve mě to, protože jinde už sněžilo, a tady jenom taková střízlivá noční přeháňka..Chci stavět sněhuláka!!!:D:D


I don' like this season so much, but I want snow!!:D Here we don't have any and it sucks, because in another places it snowed..and here only bloody snow shower at night. I wanna build a snowman!! :D:D


A děkuju za 10 followerů! Znamená to pro mě dost, i ta desítka:) / And thanks  for 10 followers, it means a lot for me, even 10;)

Have a nice weekend:)
Tyna

28 comments:

  1. Děkuju za komentář, je to Maybelline Dream Satin liquid :))

    ReplyDelete
  2. I love the same colors for the clothes..black, white, grey, electric blue, yes!

    Come and visit my blog if you want!
    http://f-frames.blogspot.com/

    if you'll follow me a'll do the same for you baby!
    :-)

    ReplyDelete
  3. cool looking wardrobe x

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. veru aj u mňa je teraz skoro všetko sivé alebo čierne :D

    ReplyDelete
  5. No ja mam praveze dost farebny satnik niekedy mi take neutralne farby az chybaju... :)

    ReplyDelete
  6. Děkuju. :) Taky mám pocit, že se z mého šatníku v tomhle období začínaj ztrácet barvy. Proto jsem si chtěla alespoň koupit šálu a čepici ve veselejší barvě abych ty moje šedočerné outfity trochu oživila.. :)
    Didi

    ReplyDelete
  7. Taky vytápíme krbáčema, ale docela mi to někdy překáží, neb kvůli teplu musím mít otevřené dveře do pokoje a to je mi strašně nepříjemný, ztrácím tím svůj jakoby pocit soukromí:D

    ReplyDelete
  8. Sabina: dík:)
    Charleston: Thanks:)
    Dee: Tak to jsem ráda, že to má někdo podobně:))
    Katka: Fakt? To si nedokážu představit, i když je pravda, že moje letní oblečení je hoooodně barevné!
    Týnuše: No to my máme z krbovek vedený radiátory do ložnic, takže soukromí tím netrpí:D:D

    ReplyDelete
  9. já jsem si v poslední době celkově oblíbila nevýrazné barvy jako černou, šedou bílou a taky pudrovou. málokdy si koupím něco vyloženě barevného, nějak mě to přestalo bavit:)
    a miluju červené laky!!

    ReplyDelete
  10. tiez sa stracam v tychto farbach, ale aspon nechty su u mna klasika- hlavne cervena,ruzova :))
    xx

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  11. So lovely!


    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Máš to tu moc hezké opravdu :) To já si dnes založila také tyto stránky. Budu ráda když mě navštívíš. http://your-lucy.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  13. Děkuju :) Máš to tu prostě fakt hezký :) A tenhle článek si napsala hezky. U nás je sněhu docela hodně tedááá! Zima pořádná! Zimu moc nemusim, zimní šatník mě nebaví. :D Kabát jsem taky chtěla, ale nakonec nekoupila žádný protože už mě na něj stejně příjde zima tak raději něco jinýho a pak třeba na jaře zase? Uvidíííme :) ♥ Máš to tu vážně hezký, a ještě jednou ti řeknu že se ti tato stránka povedla! :)

    ReplyDelete
  14. Nejsi jediná - taky jsem se nedávno zděsila - černá, šedá, bílá a hnědá to jsou barvy, které momentálně nosím pořád dokola :)

    ReplyDelete
  15. jsem ráda že se ti líbí :) mě se taky líbí. se na to pořádně zadívej a zkus si udělat třeba podobný ale má tam i nějakej pramínek jako přidělaný mě příjde takový malý copánek. :) děkuju za komentář ♥

    ReplyDelete
  16. mne sa pqcia sive veci...:) su take vhodne...:)

    ReplyDelete
  17. Já teď asi nejvíc nosím tmavě modrou nebo béžovou, ale taky jsem měla takové "šedé" období :D

    ReplyDelete
  18. Taky teď tíhnu k těmto barvám, ale u mě je to spíš celoroční trend.
    Jo, ta fotka je super.

    ReplyDelete
  19. ten červený lak je moc pěkný!

    ReplyDelete
  20. Inak aj ja mam taky pocit, ale farebna skala cardiganov to celkom vylepsuje:)

    ReplyDelete
  21. Žádný strach zlato, u mě převládá černá víceméně po celý rok :))

    ReplyDelete
  22. Ja som si snehu tiez este velmi neuzila. Nebol cas aj ked tu uz davno nasnezilo a to DOST.
    Najviac sa tesim az s priatelom a kamaratmi zoberieme varene vino do termosiek a pojdeme sa na kopec sankovat :D

    Na byvalom blogu som sa dusovala ako mi vadi ze je vsade cierna, pretoze mam radsej telovu farbu. Realita je taka ze ked kliknes na moj blog, hned dva outfity na hlavnej strane su cele cierne... tak vyzera moj styl teraz. black black black... radsej si nabuduce rozmyslim, co pisem :D

    ReplyDelete
  23. Zelená a červená, tyhle barvy k vánocům prostě patří.
    Ale jinak s tím šatníkem máš pravdu, jsou tam spíše šedé, čené a bílé věci, vidím to i na lidech , které potkávám cestou ze školy a do školy.

    ReplyDelete
  24. ještě tak rýžovou dietu :D fuj :D bych umřela hlady...jíst jen rýži :D
    A oblečení, které nosíš vypadá dost dobře... asi bych si měla zanakupovat, abych se Ti vyrovnala :D

    ReplyDelete
  25. Mám teď jedině šedé období, nejradši bych měla všechno v téhle barvě. Určitě bude následovat něco barevnějšího, ale teď si prostě nemůžu pomoct!

    ReplyDelete
  26. čierna, šedá.. super klasika.. farebnosť sa dá dohnať v doplnkoch, laku na nechty. BTW, krásny blog.. akože som naň narazila až teraz?!

    ReplyDelete
  27. zbožnuju ten klobouček! :)) máš úžasný blog! ;)
    mužeš se podívat na muj: www.thesimplyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))