Wednesday, November 17, 2010

Bric-a-Brac...

No, to dnešní volno mi opravdu přišlo vhod :) Hádám, že nejsem sama;) I když mám na zítra plno učení, tak na to zvysoka kašlu, však ono se to nějak vyvrbí :D Nepatřím mezi lidi, kteří se kvůli všemu stresujou, ó díky bohu:)

Včera jsem se zúčastnila vánoční soutěže na elle.cz a oni furt né a né zveřejnit vítěze :D Achjo... 

Miluju bižu, ale bývá mi líto za ni utrácet příliš velké částky, když to není nic cenného :D Přesto jsem už něco málo za ta léta nashromáždila a zde vám chci ukázat své nejoblíbenější kousky:)

Tenhle náhrdelník s klíckou jsem si absolutně zamilovala!





Barevné korálky...univerzální;)


Truhlička a korálky po prababičce:)


Plastové náramky, kousek leopardích náušnic, klíckového náhrdelníků a dlooouhých korálů:)

Momentálně nejoblíbenější odstíny laků...electric blue, nude, pink, black, purple and of course red:)  ...A vpravo totálně kýčovité korále, které se už předlouhou dobu chystám nějak předělat, ale nemůžu se k tomu nějak dostat :D Z těch šesti růžiček bude náramek a z korálků dloooouhatánské korále! :) ... Někdy :D


Právě jsem zjistila, že Skins má natočené "pouze" 4 série (1.díl páté série bude až 27.ledna:D:D ), a tak jsem nešťastná, protože čtvrtou zrovna začínám:( :D:D Ne...nejsem seriálový blázen (sleduju už jenom Weeds, Desperate Housewives, Gossip Girl, Hellcats:D a Dokonalý svět a momentálně i Ženu za pultem :D:D...) Ano, stíhám i jíné věci:)

...ale na druhou stranu, na televizi se VŮBEC nedívám;) (díky digitalizaci už nám stejně funguje jenom čt1 a nehodláme s tím nic dělat :D ) Sledování televize je pro mě takové moc stádní a předepsané...

A nakonec z trochu jiného soudku...zbožňuju americké brambory:) Dělám si je snad každý týden :D:D




Hezkou sváteční středu přeju, já se jdu vrhnout na novou Elle:)

Xoxo, Tynka:)

21 comments:

  1. ááá, pištím pištím! to je krásné! blbůstky já ráda :))

    ReplyDelete
  2. Ptala jsi se mě na výrobu prstýnku.Stačí si vybrat knoflík pdole libosti (ten můj měl ale plastové očko na přišití, to bylo potřeba zbrousit), pak postačí jenom prstýnek s plochou placičkou, na který knoflík přilepíš (ten mám z korálkárny) a jakékoliv lepidlo, které drží ;)

    Zamilovala jsem si tvoje lakya koukám, že sledujeme stejné seriály ;)

    ReplyDelete
  3. Děkuju za komentáře holky:)

    Kristina: díky za návod, ale to kecáš, že to je z knoflíku! :D to bych absoluně nepoznala:)

    ReplyDelete
  4. Jezis ta klietka ma uplne dostala, odkial ju mas? :)

    ReplyDelete
  5. Katka: :) Z mého momentálně nejoblíbenějšího obchodu na takovéhle cetky, tretky a blbůstky:D Gate se jmenuje, máte ho i u vás?:)

    ReplyDelete
  6. Fákt som nevedela, ze tam majutaketo skvosty.. hej hej myslim ze ho tu niekde mame :)

    ReplyDelete
  7. náhrdelník s klíckou u mě vede!! :)

    ReplyDelete
  8. takový podoobný náhrdelník mají v topshopu :)

    ReplyDelete
  9. thanks for your comment. I already tried to take some photos but my camera is just too bad, just good enough to take photos of the single pieces. and I need to find a good location, too, so maybe in the next post :-)

    PS. your style's really cute, and don't worry about your english, there's no one to juge you, and btw I'm not english, too, I'm from germany ;-)
    ________________________________________________
    http://jesuisfashionvictime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. skvelé bižu (btw. díky poslední fotce MÁM HLAD! :D)

    ReplyDelete
  11. Ten náhrdelník s klíckou je krásný...odkud ho máš?

    ReplyDelete
  12. mně se zase líbí náhrdelník s klíckou!!! mně v krabičce zbývá už jen poslední bonbonek :)

    ReplyDelete
  13. Jé, odkud máš prosím ten přívěsek s klíckou? Je úžasný!.)

    ReplyDelete
  14. omg wow , i used to have that same jewellery box like you have, awesome :D

    ReplyDelete
  15. Mandsy: it's a huge coincidence, I have it from my grandma, i suppose that it's old:D

    ReplyDelete
  16. I love your style! :)
    Especially the bird cage necklace!

    Danielle
    xxxx
    DKD-Designs.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. What a very cute necklace! Keep it up and thanks for sharing!
    All the best
    Midnight Couture Girls

    ReplyDelete

Thanks for every single comment! I really appreciate you're ideas and opinions :))